Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej, jag har precis fått upp ögonen för det här med DJ:ing och sånt, jag har funderat på att köpa någon typ av DJ set men vet inte riktigt vad jag ska köpa.

Jag har funderat på att köpa ett mixerbord + någon typ av dj mjukvara.

Skriv tips på billiga och bra nybörjar dj utrustning för inte allt för dyra pengar, 3 500kr hade jag tänkt mig som ett maxpris.

Är Numark total computer dj in a box ett bra nybörjar alternativ eller är hercules console rmx ett bättre alternativ? själv tycker jag att hercules'en ser mindre plastig ut

Redigerat av jummiz
  • 4 veckor senare...
Annons
Postat

NUMARK STEALTH CONTROL

* Dimension: 260 x 290 x 44 mm

* High speed HID USB 2.0

* Song select knob

* Key/mastertempo

* Mjukvara x 2 ingår

* Strömförsöjning via USB

* Mappning för Traktor 3 och Traktor Pro finns

Stealth Control är en kompetent styrenhet med metallchassi för flertalet mjukvaruprogram, bl.a. NI Traktor, Mixmeister Fusion m.fl.

Inga krångliga inställningar krävs, anslut styrenheten till Din lap-top med en USB-kabel och välj “config”. Sen är det bara att börja. Har Du redan ett bra ljudkort men söker/vill uppdatera till en gedigen MIDI-controller så är Stealth Control ett bra val.

Mixmeister Fusion Live & NI Traktor LE mjukvara ingår.

Pris: ca. 3800:-

har inte själv provat denna, men hört gott om den. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.