Jump to content
Annons

Nån som skulle vara intresserad av att remixa


Bass

Recommended Posts

Satt och lyssna igenom lite coola saker ni gör.

Någon som skulle vara intresserad och försöka sig på en remix av "you saved me" till någonting dance el clubliknande?

Skulle vara kul.. för mig i alla fall haha..

gäller o passa på nu medans jag fortfarande har filerna .. brukar ha en tendens o radera sångfilerna när jag e klar med en låt 😏

Messa mig om intresset finns!

*host* vore kul om det vore någon som tror att han skulle kunna göra en bra verre av låten.

Låten finns på www.bassel.info.se eller direktlänk you saved me .mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jävligt bra.. Är typ nå´t liknande sånt som jag sysslar med.. (men jag har ännu inte vågat mig in med nå´t.. hatar att få kritik... *skratt*.. kanske inte skall hålla på med musik då.. Men det är väl sånt man får lära sig antar jag.. 😉 )

Men dock.. faktum kvarstår.. jävligt bra låt.. Skön röst verkligen..

Dock kanske som någon säger om trummorna.. skulle jag vilja påpeka att cymbalerna låter väldigt MIDI.. borde finnas andra cymbaler att använda som låter betydligt bättre..

Jag är inte någon remixare.. så på den fronten kan jag inte hjälpa dig dock..

(Och för övrigt hatar jag att höra en skön ballad remixad till dance-versioner.. (exempelvis Saybia:s låt "the second you sleep" som gjordes om och sjungs in av Tess... HUGA!!! låt-Våldtäkt.. ))

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo trummorna är inte så super läckra igentligen =P

Men anledningen till att jag är inresserad över en remix av denna är bara för känslans skulle.. kul o höra vad någon i någon annan musikstil skulle gjort med låten osv. Orginalverren finns ju alltid kvar 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vackert! Bra jobbat! Nej detta tänker jag inte försöka remixa, känns helt omöjligt att göra detta bättre genom att göra det klubbigt.

Slår vad om att någon kommer trycka fram en Da Buzz-liknande cheezetrance-remix på denna som jag kommer kräkas över 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vackert! Bra jobbat! Nej detta tänker jag inte försöka remixa, känns helt omöjligt att göra detta bättre genom att göra det klubbigt.

Slår vad om att någon kommer trycka fram en Da Buzz-liknande cheezetrance-remix på denna som jag kommer kräkas över 🙂

Haha och om någon skulle göra en dabuzz liknande grej av det så kommer jag jubla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...