TheHitman Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Någon som kör med T Racks 3 Deluxe ? Undrar om den är bra och någon kört den i Logic. Vad menar dom med Crossgrade vilken ska man köpa ?
evilrocker Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Jag har den men skulle gärna sälja min licens. Roliga grejer i dock.
svannte (oregistrerad) Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Någon som kör med T Racks 3 Deluxe ? Undrar om den är bra och någon kört den i Logic. Vad menar dom med Crossgrade vilken ska man köpa ? Jag har testat Deluxe i Logic och det funkar skitbra. Själv tycker jag att deras pre-sets är kanonbra och har inte behövt skruva så mycket själv. Du kan ladda ner en demoversion på IK Mulitmedias hemsida. Ett tips är att gå in PREF och klicka på Lowest Latency. På min Macbook Pro så gick processorn i botten några gånger, men av någon anledning så upphörde det när jag klickade i L. Latency. Tycker också att processorn jobbar betydligt ”lugnare” efter det. Om jag inte är helt ute så är innebär Crossgrade att du kan handla/uppdatera från vilken annan produkt från IK Mulitimedia.
DieHard (oregistrerad) Postat 15 april 2009 Postat 15 april 2009 Jäpp om du äger en tidigare produkt så har du ett billigare pris på nästa vara från dem i fortsättningen. Men så mycket cpu? Den ska de ha minskat i senaste uppdateringen? Eller är den fortfarande för hög?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.