stud Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Har någon tips på en ok laptop som inte surrar så mycket? (Är intresserad av att spela in sång mm i samma rum). Funderar på en Sony Vaio. Vill veta vad ni har för erfarenheter, helst när det gäller nyare laptops. Det blir nog ingen Frost etc utan en vanlig standardmaskin, pga jobbdator.
MusicNixon Postat 3 december 2004 Postat 3 december 2004 Jag tycker min Apple Powerbook G4 är väldigt tyst (även när fläkten är igång). Jag rekommenderar verkligen en sådan.
stud Postat 6 december 2004 Trådstartare Postat 6 december 2004 Oki, men jag tänkte fortsätta köra PC, vad rekommenderas då? Nån som har bra/dåliga erfarenheter betr. ljudnivå med olika märken? /tack
Mannex Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Vilken laptop som hellst med Pentium M (Centrino) processor funkar finfint, de är tysta som graven
Kill All Autotuner Postat 11 december 2004 Postat 11 december 2004 Vilken laptop som hellst med Pentium M (Centrino) processor funkar finfint, de är tysta som graven Yepp , så är det .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.