Twilight_Zound Postat 27 mars 2009 Dela Postat 27 mars 2009 Har en Panasonic Digital VideoCam.. TV kort i datorn.. Behöver ett inspelningsprogram för att spela in videos i datorn... Kör med VISTA32.. Har testat Windows Media Center och Player...Funkar inte Oxå testat Movie maker men har inge USB kabel till cammen.. Kör Av Out från cam till SVHS på datorns TV kort... Söker nu ett Inspelningsprogram.. Om det är gratis är det bäst.. Behöver inte var fruktansvärt avancerat alltså... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 27 mars 2009 Dela Postat 27 mars 2009 (redigerat) voodoofilm.org - de har ett forum Sök där Redigerat 27 mars 2009 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 mars 2009 Trådstartare Dela Postat 27 mars 2009 Mmmm...Ser väl bra ut...laxlaxlax...Men det var ju inte det jag frågade efter...Eller hur... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DaTube Postat 27 mars 2009 Dela Postat 27 mars 2009 Pinnacle Studio är inte särskilt dyrt och ganska lättanvänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Åke Björnstad Postat 27 mars 2009 Dela Postat 27 mars 2009 (redigerat) Jag använder premiere elements. Betalade ungefär en tusenlapp. Med firewire styr jag kameran från programmet. Redigerat 27 mars 2009 av Åke Björnstad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 mars 2009 Trådstartare Dela Postat 27 mars 2009 Har dock fått experthjälp från ditt forum trippelLAX... Firewirekabel och Windows Moviemaker är allt som behövs.. Tack så mycket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.