maart (oregistrerad) Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 jag köpte en mbox mini från DV247.com och när jag packade upp det så skramlade det om det, som om det ligger något löst inuti. Allt verkar funka utom fantommatningen på preampen. Det måste ju vara ett garantiärende, men måste jag skicka tillbaka det till DV247 eller har Digidesign någon service i Sverige som jag kan kontakta? Jag försökte ringa numret som står på hemsidan men det var mer support än service verkar det som. Om jag måste skicka den till DV247 får jag ju göra det men det innebär ju extra jobb och UPS tycker jag är besvärliga. jag mailade både Digidesign support och DV247 i början av veckan men inte fått något svar. tacksam för svar!
Gilbert Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Du måste nog skicka tillbaka till affären som sålt den.
wonderboy Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Fast jag är rädd för att affären skickar den vidare till Digidesign??? Är ej säker. Kan inte låta bli: Om fantommatningen inte funkar och det skramlar i M-boxen så kan det vara Fantomen som kommit loss! Förlåt! Och, om Fantomen är loss, kan man spela in Guran då? Dubbelförlåt! "Ibland ligger bara Fantomen och skramlar i en M-box" (Gammalt djungelordspråk) Trippelförlåt!
Gilbert Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Om det är fel på en nyköpt vara så brukar man få en ny på en gång så jag skulle maila DV247 och begära det.
maart (oregistrerad) Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Tack så mycket för svaren! har slängt iväg ett mail till webreturn-adressen så får jag väl svar i nästa vecka. wonderboy: du är förlåten på riktigt. tack igen =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.