antikartellmusikern Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=g60bI7jtj80...feature=related Work of art Wok of art ( no thaifood ) Lars i nåt melodifestivalklipp de finns många fler klipp trevlig lyssning Redigerat 1 mars 2009 av antikartellmusikern
hefu Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Kul att du gillar det! Vi håller på med nya skivan nu, släpps förmodligen om knappt ett år. www.myspace.com/musicofworkofart är vår "officiella" sida, det kommer lite nytt vad det lider. Mvh. Herman, trummis i Work of Art
antikartellmusikern Postat 1 mars 2009 Trådstartare Postat 1 mars 2009 (redigerat) Kul att du gillar det! Vi håller på med nya skivan nu, släpps förmodligen om knappt ett år. www.myspace.com/musicofworkofart är vår "officiella" sida, det kommer lite nytt vad det lider. Mvh. Herman, trummis i Work of Art Jo de är verkligen bra och jag hoppas melodierna kommer bli work of art:s signum och inte gitarrsolona Keyboard Oberheim PPG profet Arp , ja jobba på :- ) och inte minst sångens enorma kraft Jag gillar t.e.x crossfade:s också , som är lite softare men en mix av crossfade och Work of art , kanske kan bli som Toto:s första album som helt klart är bäst och ärligast i mina öron - ne men ett ärligt Work of Art kommer belönas rikligt med melodier , hörde direkt tonen som bara kan komma ur djup inspiration långt bortom flödet som vill begrava oss i kvantitet Crossfade är riktigt superbra också , och en svensk företeelse , de är kul att riktiga musiker inte låter sej hänföras av marknaden , dom kommer också överleva alla trender , sen när ni sitter där som pensionärer kommer ni fortfarande har era FANS :-) så glöm aldrig de , då kommer ni vinna många hjärtan med gåvans musikevangelium Redigerat 1 mars 2009 av antikartellmusikern
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.