Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Tänkte mer en plugin än att byta program.

Har testat Soundtrack och det funkar inte för mig. Laddade in ett 24min program och segade ner totalt. Kan ju ha bättrat sig men tror att det var en av de senare versionerna. Det var precis för deras ljudpluggar jag testade programmet och de var faktiskt riktigt bra men inte host-programmet!

Edit:

Har bra pluggar i Pro Tools men har uppdaterat hela datorn men vill ha det till L8 också och det springer iväg i pengar om allt ska förbi som det va i den gamla burken!

JÄ*la uppdatering! ☺️

Redigerat av 4Trax
Postat
använd Soundtrack Pro. Tycker dom denoise-funktionerna är helt ok.

Finns det pluggar i Soundtrack Pro som inte finns i Logic? Jag gillar verkligen inte att jobba i det där programmet. Det känns som att jag måste bryta ned hela mitt workflow för att komma in i programmet. Och det har jag varken ork eller tid med.

Postat
Finns det pluggar i Soundtrack Pro som inte finns i Logic? Jag gillar verkligen inte att jobba i det där programmet. Det känns som att jag måste bryta ned hela mitt workflow för att komma in i programmet. Och det har jag varken ork eller tid med.

Det är nog inga vanliga plugins, utan mer inbyggda funktioner. Nä, soundtrack pro är ett vidrigt litet program, men man kan ganska smidigt välja en fil i LP och "edit with soundtrack pro", göra sin lilla ändring och stänga. Sedan är det ordnat. Destruktivt dock.

Har bara testat detta, men blir det segt med stora audiofiler så blir det ju ännu jobbigare. Logics brusreducering är ett skämt. Fattar inte hur dom ens kan slänga med en så dålig plugin.

Postat

Ja det finns en spectrum analysator-liknande plugg som man kan gå in i ljudet och radera missljud. Blir inte alltid bra resultat eller mer sällan än bra kan man säga! ☺️

Postat

Tack för svar! Det känns som att jag låter Soundtrak Pro vara stängt ett tag till. 🙂

Appropå din ursprungliga fråga 4trax, har du testat Wavearts Master Restoration? Långt ifrån gratis, men jag tycker den gör ett bra jobb i förhållande till priset.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.