spaceman Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Vetenskapsmagasinet tar ikvÀll upp frÄgan om Vintage ljuden och besöker Abbey Road studion i England. Klart studionördigt. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=1054...amp;lpos=lasMer
IDF Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Tack för tipset, sÀtter nallen pÄ pÄminnelse!
Anders F Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Jag tackar för tipset jag ocksĂ„ đ MVH Anders
KillwithSkill Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Det kan bli coolt! Tack för pĂ„minnelsen! đ
Ÿoffe Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Kan man fÄ ett kort utlÄtande om det Àr vÀrt att bevaka reprisen pÄ onsdag eller lördag? R
pme (oregistrerad) Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Det var inte sÄ mycket hurra för.
Virvelvind Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Nja, om man har Ätminstone lite koll pÄ studio/musik-teknik sÄ Àr det inga nyheter. Om man Àr relativ nybörjare kan det absolut vara lÀrorikt. Annars sÄ besökte dom ett plugg-företag i Linköping (Softube kanske det hette?) och intervjuade nÄn musikproducent som hade en massa vintage-grejer i sin studio.
Anders F Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Jag missade det. NÀr gÄr reprisen? Eller kan man se hela programmet pÄ nÀtet? MVH Anders
Overkill Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 Jag missade det. NĂ€r gĂ„r reprisen? Eller kan man se hela programmet pĂ„ nĂ€tet? MVH Anders http://svtplay.se/t/102818/vetenskapsmagasinet đ
drloop (oregistrerad) Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 (redigerat) Jag tycker besöket hos Ilbert gjorde programet (producenten med dom gamla grejerna). Han sitter i Hansa studion i Berlin... need I say more? Ilbert har en vintagesamling i vÀrldsklass. Redigerat 17 februari 2009 av drloop
Anders F Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 http://svtplay.se/t/102818/vetenskapsmagasinet đ Nu har jag sett det. TACK! Klart sevĂ€rt! MVH Anders
bonzo Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Jag tycker besöket hos Ilbert gjorde programet (producenten med dom gamla grejerna). Absolut. Hade ingen aning om att han hade tagit över Hansa. NÀr hÀnde det? I övrigt kÀnde jag direkt att det borde ha varit Musikministeriet som skulle ha gjort dessa reportage. Nu klÀmde dom in för mycket pÄ för kort tid. Och "besök i Abbey Road-studion". En bild pÄ entrén, och en gammal rullbandare var allt jag sÄg av det.
Ÿoffe Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Tack Spaceman. Avnjöt programmet pÄ SVT PLAY med ett glas Dalwhinnie Single malt och en granit under lÀppen. Alla tre, programmet, glaset och snusen gav njut i sjÀlen. Bra tips. R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.