SuneMangs Postat 2 februari 2009 Dela Postat 2 februari 2009 jag har funderat lite på vad jag ska ha för lock i min studio. 14" ska det minsann vara vad rekommenderar du? jag hade tänkt lägga max 2500 kr på beg. vad som helst är bättre än vad jag har nu (meinl Lazor) funderar jag lite på K custom dark. är det något att rekommendera? jag spelar väl mest funk/rock typ. SM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Save Postat 3 februari 2009 Dela Postat 3 februari 2009 PERSONLIGEN avgudar jag min 14" Sabian Stage Hihat. älskar ljudet som kommer vid varje slag 😱 kan dock vara en aning för tung och hård för att vara åt funk/rock hållet, är snarare smutsig, hård rock n roll. Men det är vad ja tycker... 😄 Hoppas det hjälpte Save Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SuneMangs Postat 3 februari 2009 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2009 PERSONLIGEN avgudar jag min 14" Sabian Stage Hihat. älskar ljudet som kommer vid varje slag 😉 kan dock vara en aning för tung och hård för att vara åt funk/rock hållet, är snarare smutsig, hård rock n roll. Men det är vad ja tycker... 🙂 Hoppas det hjälpte Save vad är det för serie du har? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 februari 2009 Dela Postat 3 februari 2009 om jag vore du skulle jag kolla på typ vendolin och blocket och leta efter gamla 70tals zildjian-lock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 februari 2009 Dela Postat 3 februari 2009 Hade en 14" från Masterworks Cosum serie. Mycket nöjd. Tror den ligger runt 2.500 ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.