Jump to content
Annons

dannepop (oregistrerad)

Recommended Posts

dannepop (oregistrerad)

Var brukar ni köpa era uppdateringar?

Jag har köpt av mi7 förut, men verkar inte vara intresserade.

Inte ett spår av nyheten C5 på deras site.

Gick in på Steinbergs sida och där fick man t.o.m. priset i SEK!

Men de ville bara skicka en box.

Skulle föredra en nedladdning till ett billigare pris!

Vad tycker ni?

Danne/

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Sist jag uppdaterade gjorde jag det genom MB. Nu när det bara finns två kedjor MB/4Sound och Jam så går det uppdatera där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jag uppdaterade gjorde jag det genom MB. Nu när det bara finns två kedjor MB/4Sound och Jam så går det uppdatera där.

...eller hos alla andra handlare utanför kedjorna, eftersom alla får leverans direkt från Steinberg numera. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Emusic.se har visst studentrabatt på både C5 och C5 Studio (3373:- respektive 2244:- )

Brukar steinberg key ingå eller måste man köpa till den (någon som vet *tittar mot Claes* 😉 )

Redigerat av Zefhyros
Link to comment
Dela på andra sajter

Emusic.se har visst studentrabatt på både C5 och C5 Studio (3373:- respektive 2244:- )

Brukar steinberg key ingå eller måste man köpa till den (någon som vet *tittar mot Claes* 😉 )

Alla fullversioner av Cubase (både retail och EDU) innehåller nyckeln, men uppdateringarna gör det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är Preordern på uppdatering från 4 till 5 gjord på Steinbergs sida... Någon som vet exakt datum då den kan tänkas levereras?

Klart man vill ha en box med manual.. Det är ju skithus-läsning för ett par veckor minst!!!!

Redigerat av Bajenuffe1
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Nu är Preordern på uppdatering från 4 till 5 gjord på Steinbergs sida... Någon som vet exakt datum då den kan tänkas levereras?

Klart man vill ha en box med manual.. Det är ju skithus-läsning för ett par veckor minst!!!!

Om jag inte minns helt fel så är det i slutet på den här månaden. Men annars blir det i februari och det är ju inte så långt dit heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

dannepop (oregistrerad)

Jag har beställt!

Fick en inloggningslänk till en sida där det stod att jag kunde ladda ner produkten, men det fanns ingen nerladdnings länk.

Bara beställningsstatus.

Vet någon ifall det är meningen att man ska kunna ladda ner?

Danne/

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är Preordern på uppdatering från 4 till 5 gjord på Steinbergs sida... Någon som vet exakt datum då den kan tänkas levereras?

Klart man vill ha en box med manual.. Det är ju skithus-läsning för ett par veckor minst!!!!

Om jag inte minns helt fel så är det i slutet på den här månaden. Men annars blir det i februari och det är ju inte så långt dit heller.

Har för mig att jag läste slutet av februari, men hoppas självklart att det är en grov snedläsning.. man blir alltid så jobbigt trött av att gå o vänta när de väl läcker ut uppgifter om en kommande ny version..

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Steinbergs utskick till handlarna så ska version 5 skickas ut i slutet av januari, så man kan nog räkna med att det når Sverige första veckan i februari, om de inte har för mycket att göra för att hinna skicka iväg allt som ska iväg samtidigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...