Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare alla batterister och alla andra på detta forum!

Jag är med och lirar gitarr i husbandet på Södertörns högskolas Spex och vi har ett litet problem. Det är nämligen så att vi har några kandidater som trummisar men ingen av dessa har ett trumset att avvara som kan stå i skolan i ett låst förråd som vi kan använda under repperioden som är Nu - Maj.

Jag undrar allra ödmjukast om någon här har ett trumset som ändå bara står och samlar damm som kan tänka sig låna ut det under denna period?

Det är ju självklart ingen vinstdrivande verksamhet så dessvärre har vi ingen budget att leka med men frågan är ändå värd att ställa 🙂

Så har du eller någon du känner ett trumset som ändå inte används som kan tänka sig låna ut det så vore vi förevigt tacksamma.

Hör av er via PM här på sidan eller till m_lavrell(at)hotmail.com

tack så oerhört på förhand!

/Micke

Annons
Postat

Jag kom precis på ett sätt att "återbetala" på 😱

Eftersom jag är väldigt duktig på att lägga akustisk gitarr i studio så erbjuder jag mig att diskutera fram en lösning där ni får nyttja mina tjänster enligt överrenskommelse.

Har möjlighet att spela in i bra studio med min Martin HD-16 så ljudet kommer bli helt rätt om ni söker förstklassigt akustiskt sound.

Så om detta gör det hela intressantare är det bara att höra av er 🙂

Tack på förhand.

/Micke

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.