Wintermute Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 (edited) Tänkte bara göra lite reklam för vår nya hemsida till vår studio : http://www.musikhuset.nu/overlook tipsa gärna om det är något som saknas. Edited November 24, 2004 by Wintermute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Tycker den känns väldigt liten på skärmen. Kör 1280x1024 och då är det svårt att se bilder mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Tycker den känns väldigt liten på skärmen. Kör 1280x1024 och då är det svårt att se bilder mm. Fast standar på skärmupplösning är ju fortfarande 1024x768, om jag inte minns fel... Och i det läget är storleken på hemsidan lagom. 🙂 ----------- Jag tycker textstorleken är för stor, om man miskar den lite för man nog ett lite "proffsigare" intryck. Och typsnittet är inte samma på Internet Explorer som på Mozilla Firefox. Kan bli lite skumt.. 😉 Men layouten är mycket snygg, tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintermute Posted December 13, 2004 Author Share Posted December 13, 2004 jag har gjort rutan så att den precis funkar i 800*600 för att den ska vara kompatibel för gårdagens IT-människor och synskadade. jag kör själv 1280 men jag tycker det funkar ändå. ska kolla upp det där med mozilla och fonterna. kan inte förstå hur dreamweaver inte kan generera kod som funkar i mozilla. Jag har alltid haft strul med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peppemannen Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 (edited) Kod ska inte genereras. Den ska kodas. Kan vara en lösning. 😠 I övrigt tycker jag att den är på tok för mörk. Svart text mot vit bakgrund är att rekomendera. Edited December 13, 2004 by peppemannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts