Jump to content
Annons

Line6 - UX2, sprakar i phonesport, HJÄLP!


malaka

Recommended Posts

Allt jag lyssnar på sprakar och knastrar när jag lyssnar via Line6, UX2.. Jag har kopplat en 3,5 mm hörlur till en 6,3mm adapter. Kan detta ha med saken att göra?

Allt låter vääääldigt avlägset och det sprakar enormt. Någon som kan hjälpa mig?

Tacksam för alla svar!

gott nytt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Funderat på om det glappar?

Det är väll det mest rimliga jallefall =)

Gott nytt år!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Ja nåt sånt har inte jag varit med om med min toneport. Nyss inköpt? Eller börjat krånglat helt plötsligt? Kan ju vara fabriksfel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt jag lyssnar på sprakar och knastrar när jag lyssnar via Line6, UX2.. Jag har kopplat en 3,5 mm hörlur till en 6,3mm adapter. Kan detta ha med saken att göra?

Allt låter vääääldigt avlägset och det sprakar enormt. Någon som kan hjälpa mig?

Tacksam för alla svar!

gott nytt!

Garanterat dålig sladd. Man kan ha otur att köpa en sprillans ny trasig gitarrsladd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Garanterat dålig sladd. Man kan ha otur att köpa en sprillans ny trasig gitarrsladd.

Så sant så sant....

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt jag lyssnar på sprakar och knastrar när jag lyssnar via Line6, UX2.. Jag har kopplat en 3,5 mm hörlur till en 6,3mm adapter. Kan detta ha med saken att göra?

Allt låter vääääldigt avlägset och det sprakar enormt. Någon som kan hjälpa mig?

Tacksam för alla svar!

gott nytt!

Kan det vara därför mitt ljudkort piper (och sprakar)? Har också såndäringa adapter.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Man kan alltid prova att byta adapter.

Själv har jag flera adaptrar och ingen av dessa har någonsin krånglat.

Om det låter långt borta låter det i mina öron som att någon plugg inte sitter ända in i kontakten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...