jonasa Postat 2 januari 2009 Postat 2 januari 2009 (redigerat) Ja ni har sÀkert fÄtt den hÀr frÄgan 1000 gÄnger, men aja. Har tÀnkt fixa en studio till datorn. Skulle gÀrna vilja spela in sÄng och el/ackustisk gitarr men Àr helt lost i Àmmnet. SÄ vad Àr det jag behöver? Tack pÄ förhand! Peace! Redigerat 2 januari 2009 av jonasa
bakke Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 Som ett startpaket behöver du en mikrofon, ett ljudkort, en preamp och nÄgot program att spela in i. Jag gissar att du redan nu har nÄn typ av högtalare kopplade till datorn, dom gÄr bra att anvÀnda som en början men det kan vara vÀrt att titta pÄ bÀttre högtalare senare. Emusic.se har nÄgra fÀrdiga studiopaket med allt som behövs och ibland lite till, bÄde med externt och internt ljudkort i paketen. Kolla dom paketen, det gÄr att sÀtta ihop billigare paket ocksÄ men dÄ vill du kanske snart byta upp dig.
pianoman Postat 3 januari 2009 Postat 3 januari 2009 1. Vad Àr din Budget 2. Vad vill du spela in Om jag fÄr svar pÄ dessa frÄgor kan jag ge dig mÄnga tips
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.