Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
iallafall om man tänker på sophanteringen för ett tag sedan i landets södra delar 🙂

Vänta lite, skall bara ringa Don.....Mikael..

Annons
  • Svar 21,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

det vore ju najs om man hade planerat lite så man kunde ha öl från något av länderna som spelar... en starobrno cerne skulle inte vara fel liksom.

STAROBRNOCERNE.jpg

Redigerat av Fidden
Postat

För ett par veckor sedan drack jag ett riktigt najs tjeckiskt öl som hette herold bohemian black lager.

3346987518_6974ef5d48.jpg

Postat

hmm, den går ju inte få tag i, finns inte ens som beställningsvara på systemet 🙂

får väl ta en tripp ner till tjeckien och ta med mig en låda hem 🙂

Postat
För ett par veckor sedan drack jag ett riktigt najs tjeckiskt öl som hette herold bohemian black lager.

3346987518_6974ef5d48.jpg

sen när man druckit massa sån öl så rapar man och vet du vilken melodi man rapar då? bohemian rapsody!

Postat

det värsta med att bara vara hemma på typ valborg, nyår och liknande supevents är att man känner sig så socialt efterbliven som inte är som alla andra.

men vad gör det när man har bra musik, en chipspåse och längsta. 🙂

Postat
det värsta med att bara vara hemma på typ valborg, nyår och liknande supevents är att man känner sig så socialt efterbliven som inte är som alla andra.

men vad gör det när man har bra musik, en chipspåse och längsta. 🙂

Word!

och jag har inte ens chips 🙂

fast jag har spotify 🥰

Postat
sen när man druckit massa sån öl så rapar man och vet du vilken melodi man rapar då? bohemian rapsody!

vilken lång rap det får bli då 🙂

Postat (redigerat)

Jag är hemma.

Nu säger de på teve att Svininfluensan kommer att drabba 40% av befolkningen.

Jag får lunginflammation av ett vanligt öppet fönster. Så jag får vara försiktig.

Helt klart ska jag vaccinera mig om 3 månader. Det är jag tvungen till för alla influensor.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)
fan dålig stil att segla in här och ta äran 🙂

Fast jag minns inte, sidorna "bokförs" väl inte nowadays?

Edit: Nepp, verkar inte så. Fidden har inte haft med dem på förstasidan iaf.

Redigerat av Pico
Postat

nä, för jag är eliiiiit och har 50 inlägg per sida, så jag har inte samma sidnumrering som er 🙂

Postat
När jag sätter på kallvattenkranen så kommer varmvatten!!

Varför?

varmt eller rumstempererat?

Postat

jag kollade ju på all the president's men i skolan och den var på vhs och den som finns inbyggd i min brors tv funkar inte så jag har lånat en vhs-spelare nu. 😛 asfet är den, och inte på det bra sättet.

Postat

hehe, jag minns när vi skaffade vår första vhs-spelare. shit vilken lyx det var. 😛

"Va? Kan man titta på ena kanalen och spela in från den andra?!"

(ja, det fanns bara 2 kanaler...)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.