Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 (redigerat) www.myspace.com/baronx1 www.myspace.com/baronx1 Redigerat 6 maj 2009 av Rattlehead
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Om man tar bort sin profil på Facebook så försvinner alla kommentarer man gjort, alla taggar, alla bilder man själv lagt upp, osv. Men nu har en persons bildkommentarer kommit tillbaka, även om det inte går att gå in på profilen. Vad exakt betyder det?
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Om man tar bort sin profil på Facebook så försvinner alla kommentarer man gjort, alla taggar, alla bilder man själv lagt upp, osv. Men nu har en persons bildkommentarer kommit tillbaka, även om det inte går att gå in på profilen. Vad exakt betyder det? Spooky! 😉
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 So is your face... 😉 Baron X Hej jag skulle skriva en länk men den verkar inte funka vad gör jag för fel?
slejnard Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Haaaaallå. Det regnar och luften känns trevlig att andas 😉 Mera kaffe.nu.tack.darr.se
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Baron X Hej jag skulle skriva en länk men den verkar inte funka vad gör jag för fel? Såhär? :unsure
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 (redigerat) yggt www.myspace.com/baronx1 Baron X Redigerat 6 maj 2009 av Rattlehead
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 www.myspace.com/baronx1 Baron X Vill du sprida budskapet till alla trådar du skriver i så kan du ju lägga länken i din signatur istället... 😉
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Vill du sprida budskapet till alla trådar du skriver i så kan du ju lägga länken i din signatur istället... 😉 Lite besviken på dig Gote. Äre inte dags du skriver alla dina inlägg på italienska?
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Klicka på när du skriver inlägget. nu verkade det funka tack Baron X Jag var tvungen att klicka på listen tillåt scriptbaserat tillfälligt
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Vill du sprida budskapet till alla trådar du skriver i så kan du ju lägga länken i din signatur istället... 😄 ok hur gör jag det då?
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 ok hur gör jag det då? Klicka på länken Kontrollpanelen längst upp på sidan.
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Lite besviken på dig Gote. Äre inte dags du skriver alla dina inlägg på italienska? Det gör jag ju. Har du automatöversättningen aktiverad i din webläsare? 😄
Recommended Posts