mattson Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 det går inte att ha midiout med mitt ljudkort. det blir bara ljud när jag ställer midiout på microsoft wavetable, och dessutom strular ljudet. vad ska jag ha för inställningar? hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 ska du ha ut midisignalen till en synth lr vadå? fattar inte.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mattson Postat 22 november 2004 Trådstartare Dela Postat 22 november 2004 jag vill kunna höra midisignalen. jag får utslag på att det finns en midisignal men det hörs inget. och ibland har jag ljud men att det försvinner efter ett tag (med microsoft wavetable. det funkar ibalnd när jag använder microsoft wavetable, men strular. och jag antog att jag skulle använda ljudkortets midi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 låter som om det är nåt felinställt i mjukvaran.. jag kopplade iofs bara in mitt midiklaviatur sen funkade det.. men det är ju usb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.