fabian Postat 15 december 2008 Dela Postat 15 december 2008 Hej Jag har installerat en drivrutin för mitt CME-keyboard. Nu ska jag uppdatera drivrutinen men det står att jag helst ska ta bort den gamla. Var finns den. Har precis bytt till Mac och har inte vant mig. På pc finns det ju add/delete application men hur gör man på Mac Tack Fabian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 15 december 2008 Dela Postat 15 december 2008 Finder-program kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 15 december 2008 Trådstartare Dela Postat 15 december 2008 Noop Inget där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 15 december 2008 Dela Postat 15 december 2008 på mac drar du det som ska bort till papperskorgen. Oftas på tyngre filer är det som i windows att man ska avinstallera se fall jag mins nu, kan det kanske vara äpple-shift-sudd knappen 🙂 /// Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 15 december 2008 Dela Postat 15 december 2008 hm, men skriv in i sökfältet vad-nu-keyborden-heter. Eller liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 15 december 2008 Trådstartare Dela Postat 15 december 2008 Ok Ja hittade tillochmed drivrutinen. Den hette inte vad keyboarden hette så de va svårt o söka:) Macintosh HD / Bibliotek / Audio / Midi drivers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 15 december 2008 Dela Postat 15 december 2008 Se där 🙂. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.