Jump to content
Annons

Oscar

Autumnfire

Recommended Posts

Hej allihop, Oscar heter jag och har nyligen upptäckt mitt enorma intresse för ljud- och inspelningsteknik. Forumet här är ju välkänt sedan tidigare och har givit svar på¨många frågor, så jag tyckte det kunde vara lika bra att bli medlem själv! :-)

Är för tillfället 18 år och gymnasieelev med ambitioner att plugga musikproduktion nästa år, spelat gitarr i tre år och har precis hittat ett band. Lyssnar helst på Opeth men även annat progressivt och avancerat ;-) Stämmer väl in på definitionen av ett prog-fan som finns på: http://www.metalstorm.ee/pub/fun_comments.php?fun_id=3 🙂

Sysslar även med amatörfoto och bildredigering, finns på http://breatheinspiration.deviantart.com

Dela på andra sajter

Annons

Och Kung Oscars pepparkakor är inte heller att leka med ;-)

Visst är jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder här i livet är Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard än :-) Lyssnar på Scenes From a Memory så ofta jag orkar och kan!

Dela på andra sajter

Visst är jag DT-fan, en av mina absoluta förebilder här i livet är Jordan Rudess...trots att jag inte spelar keyboard än :-) Lyssnar på Scenes From a Memory så ofta jag orkar och kan!

Haha, jag misstänkte det. 😛 Ja, det albumet har rullat oräkneligt många gånger här med. Caio

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.