baab Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 (redigerat) Jag hittade ingen annan tråd om detta. Jag tänkte bara höra hur många det är som skickat in ett bidrag till Kent/Park studio tävlingen. Själv har jag skickat in ett i alla fall. Fick man skicka in flera? Redigerat 31 oktober 2008 av baab
DivineCo Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 (redigerat) 1 bidrag var det så jag antar att man åker i papperskorgen om man skickar flera. Edit: Föresten tror jag tiden gick ut idag eller om det är sists chansen idag mins inte riktigt, Redigerat 31 oktober 2008 av DivineCo
Andreas Hedberg Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Man får skicka in fler bidrag per person/band. Sista anmälningsdag är idag. Se också: www.parkstudio.se/tavling Mvh Andreas
baab Postat 31 oktober 2008 Trådstartare Postat 31 oktober 2008 Får man skicka in flera bidrag på 5Mb styck eller totalt 5 Mb?
Andreas Hedberg Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Det bör vara 5 mb per demo som gäller, då man kan skicka in fler bidrag. Mvh Andreas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.