Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!! I senaste numret av studio så rekommenderar dom(ni) en gratisplugg från Muxer som heter instant sampler. Har lyssnat på demoexempel på muxers hemsida o jag tycker den verkar ball!

Men, jag får den inte att funka=( finns en kort beskrivning på deras hemsida hur man gör, och jag tycker jag har gjort som det står men jag får det inte att funka ändå=( Har förmodligen missat nåt vad gäller när man ska aktivera pluggen (man skulle stoppa in en input i sidechain på pluggen eller nåt?). Har inte sysslat med denna typ av pluggar förut så skulle vara sjukt tacksam för hjälp!!!!!=) Vill göra sånna häftiga "stuttering" effekter och liknande på sång, samt sånna effekter som visas på ljudexemplet som heter "looped scrolling" (finns på sidan jag länkar till) Ha det fint!! (jag använder logic pro 8)

http://www.muxer.nl/instant-sampler/ där finns pluggen samt lite info

Redigerat av kim87
Annons
Postat

Du får den inte att funka säger du. Men är den installerad?

Det enda du ska göra enligt beskrivningen är att kopiera mappen till din vst-mapp och sen så ska den finnas bland dina vst instrument.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.