Rockard Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Hej, jag måste mastra 8 låtar under måndagen. Någon här som kan eller känner till någon som har tid och inte är svindyr? Det är hård rock det handlar om. tips som leder till mastring belönas med en platta! 😳 //R
Opus99 Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 (redigerat) Jag skulle kunna göra ett försök, men inte som en affärsmässig uppgörelse. Att plattan levereras samma dag kan jag garantera. Att ni blir nöjda, kan jag inte garantera, men det borde gå bra. I övrigt, ring the cutting room och se om dom hinner. Redigerat 4 oktober 2008 av Opus99
Christoffer Bergfors Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Hej, jag måste mastra 8 låtar under måndagen. Någon här som kan eller känner till någon som har tid och inte är svindyr? Det är hård rock det handlar om. tips som leder till mastring belönas med en platta! 😳 //R Jag kan ta mig an att mastra plattan. Jag har tid och är inte svindyr. Hör av dig om det är intressant. Har proddat, mixat och mastrat ett gäng plattor.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.