pompe Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Tja! Undrar om det är möjligt att använda ett midiklaviatur (min Oxygen8 v2) som datortangenter! Väldigt grundligt menar jag att en knapp på klaviaturet (t.ex. playknappen) ska tolkas som bokstaven "F" av datorn! Är detta möjligt? Tacksam för svar =) /T
Claes Holmerup Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Jäpp! Frågan var uppe härom dagen på VST-forum... 😄
pompe Postat 2 oktober 2008 Trådstartare Postat 2 oktober 2008 (redigerat) Danke, ska kolla på det Redigerat 2 oktober 2008 av pompe
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Frågan är vilken tonart jag ska skriva i det här forumet med min CME UF-8. F-moll kanske? 😉
Stoneyoung Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Frågan är vilken tonart jag ska skriva i det här forumet med min CME UF-8.F-moll kanske? 😉 Frågan är vilka toner det bli om man skriver "Fin musik"🙂
pompe Postat 2 oktober 2008 Trådstartare Postat 2 oktober 2008 Det är lite krångligt att få det att funka, men jag jobbar på det!
pompe Postat 2 oktober 2008 Trådstartare Postat 2 oktober 2008 Är en s.k. "virtual MIDI port drive" samma sak som klaviaturets drivrutin ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.