Jump to content
Annons

Ezdrummer krångel i cubase


Klermo

Recommended Posts

Tjena! Jag skulle behöva ha lite hjälp med en sak när det gäller ezdrummer. Har installerat och hittat det i Cubase SX men det kommer inget ljud när jag försöker spela upp takterna eller när jag klickar på olika delar av trumsettet. Jag antar att jag måste ändra nån liten skit inställning nånstanns, men jag kan inte hitta vad det är. Har inte använt Cubase förut. Nån som känner igen det eller haft liknande problem? Tacksam för alla svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena! Jag skulle behöva ha lite hjälp med en sak när det gäller ezdrummer. Har installerat och hittat det i Cubase SX men det kommer inget ljud när jag försöker spela upp takterna eller när jag klickar på olika delar av trumsettet. Jag antar att jag måste ändra nån liten skit inställning nånstanns, men jag kan inte hitta vad det är. Har inte använt Cubase förut. Nån som känner igen det eller haft liknande problem? Tacksam för alla svar!

Är det likadant om du väljer nån av intrumentpluggarna som följde med Cubase?

Har du kollat i manualen som följde med när du köpte Cubase? Där lär det framgå hur du ska ställa in för att det ska funka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...