Jump to content
Annons

Musiktävling, vinn skivinspelning


lonewind

Recommended Posts

Hej!

För de som inte vet så har ölmärket Miller startat en musiktävling. Alla genrer är välkomna!

De tio högst rankade och med flest röster den 15 okt får spela på cafe opera. Där utser en jury det bästa bandet som kommer att få en skivinspelning.

Miller Fresh Sounds

Rösta gärna på mig (Chris Michols) när du ändå är där och kikar. Tack på förhand och all lycka till de som ger sig in i tävlingen.

Direktlänk för att ladda ned min skiva gratis!

Och vill ni ha skivan i högre kvalitet eller veta mer om min musik är ni välkomna till www.chrismichols.com

Mvh

Christian

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)

Lycka till Chris!

Bara så du vet, lira inte in för många låtar på Kingside. Dom har 50% av rättighterna och samråd gäller för utgivning.

Brukar inte klaga på tävlingar. Men den här gången är det en studio som kommer att äga rättigheterna tillsmmans med dig... umph!

Men som jippo för att få uppmärksamhet så är det säkert en bra tävling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till Chris!

Bara så du vet, lira inte in för många låtar på Kingside. Dom har 50% av rättighterna och samråd gäller för utgivning.

Brukar inte klaga på tävlingar. Men den här gången är det en studio som kommer att äga rättigheterna tillsmmans med dig... umph!

Men som jippo för att få uppmärksamhet så är det säkert en bra tävling.

Tack tack!

Jag är medveten om dealen. 50% är ändå inte så dåligt. Ett standardförlagsavtal i usa ligger på 50%.

Bättre än inget. Sen får man ju vara medveten om hur mycket det kostar att göra en seriös produktion. Om insatsen är noll är 50% mycket i min värld.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...