Twilight_Zound Postat 21 september 2008 Dela Postat 21 september 2008 Jag efterlyser ett program eller en funktion där man talar in en text som i sin tur skrivs till ett dokument i exempelvis word eller annat dokumentprogram.. Alltså TAL till TEXT.. Inte någon röststryrning eller så nu... Jag har en kompis som går en utbildning och personen i fråga är inte så där jättehaj på datorer, samtidigt som personen har synfel. Personen i fråga MÅSTE gå utbildningen via dator/internet och har problem med att få till texten via tangentbordet och datorn. Personen skulle behöva möjlighet att tala in texten till ett dokumentprogram. Gärna med korrigeringsmöjligheter. Någon som vet om det finns sådant program och kan peka oss rätt riktning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 september 2008 Dela Postat 21 september 2008 Philips hade för ett antal år sen just det... 🙂 philips detta var det enda jag kunde hitta 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 21 september 2008 Trådstartare Dela Postat 21 september 2008 Dragon Den hittade jag via M$...Frågan är om den tar Svenska? Voxit Pro Den verkar vara vad min polare letar efter... Fan att man ska behöva Googla själv... 😄 HAHAHA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.