Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Postat 8 november 2004 Men behöver man nån viss hårdvara som te.x digidesign interface för att få igång?
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Postat 8 november 2004 Vilken version funkar bäst till PC?
Lindeberg Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁
Robban_e Postat 8 november 2004 Trådstartare Postat 8 november 2004 ja jag skulle också gärna vilja köra det på mitt audigy 2
Straka Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Det vill vi nog alla 🙁 ....men det går tyvärr inte. Man måste ha tillhörande hårdvara till protools om jag inte är helt ute och cyklar.
Carl_B Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁 Ja http://www.protools.com/ptfree/
Lundin Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 (redigerat) Nej Inte? Det har jag alltid trott. Så man kan köra PT på Soundblaster Live, m a o? 🙁 Ja http://www.protools.com/ptfree/ Protools FREE går att köra på en dator med Windows 98 och ljudkort med Direct X drivisar... en begränsning alltså vilket inte gör den så intressant egentligen. Alltså, bara förtydliga det Calle försökte påpeka...och DDanne Redigerat 8 november 2004 av demoniqus
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu.
Lundin Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu. Det stora.. lilla eller PT Free?
Ken Kängström Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Är inte så hajj på vilka versioner som finns och vad som är bra. Men ett som funkar till min PC bara.
Lindeberg Postat 8 november 2004 Postat 8 november 2004 Vad är det billigaste i hårdvaruväg man behöver för att löra pro tools? Tänker på PC nu. Det måste ju vara m-box..?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.