kenjoswe Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Hej, Jag öppnade bakstycke på min 4x12 låda och såg att det fanns vitt pulver i en hög. Det såg ut att ha bildats från metallkanterna på elementens hål. Antar att det är någon slags oxid. Nån som vet vad detta är för något? Kanske blir man en kul typ om man smakar på det. För övrigt hittade jag i lådan ett belag från ett pingsracket där det stod: "Grottan" (ungdomsgård kanske). Kent J.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Jag upptäckte nåt vitt pulver i kallingarna... Är det dags å byta då? Förlåt men jag kunde inte låta bli! Min sjuka lilla hjärna gör så här ibland... 🙂
ThomasJ Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Spelar du rock and roll? Är rätt vanligt med vitt pulver i den bagen. Kan det varta du som gömt och glömt`? 🙂😛 hehe
ThomasJ Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Föresten.. Sköndal!!!! Coolt, är uppväxt där!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.