MusicNixon Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Hejsan allt Studio-folk! Nu har jag smugit omkring och lĂ€st pĂ„ det hĂ€r forumet sedan i vĂ„ras. Jag registrerade mig i somras, och har gjort nĂ„gra sporadiska inlĂ€gg. Först nu tĂ€nkte jag presentera mig, bĂ€ttre sent Ă€n aldrig! Jag Ă€r en 29-Ă„ring som bor i TĂ€by, men Ă€r ursprungligen HallĂ€nning. Till vardags jobbar jag som musiklĂ€rare, och har lite musiker- och ljudteknikerjobb frĂ„n och till. Det blir Ă€ven lite data-kneg dĂ„ och dĂ„. Om nĂ„gon frĂ„gar vilket instrument jag spelar, sĂ€ger jag gitarr och bas. Musik producerar jag i jobbets studio, eller pĂ„ min Powerbook med Logic och Reason. Jag har mest spelat in andras musik (allt frĂ„n pop, visor, jazz, hĂ„rdrock). Skulle jag sjĂ€lv göra musik skulle det bli Ă„t soul-jazz-rn'b-hĂ„llet. Eller country. Just nu samarbetar jag lite med Staf (lĂ€gger lite gitarr pĂ„ hans house-mixar), samt jobbar pĂ„ ett projekt med en av mina f.d. elever Jacqueline. Mer om det senare... Det var lite om mig! See ya đ±
Lindeberg Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Antar att du inte Ă€r slĂ€kt med MusicGene? đ VĂ€lkommen, hursomhelst.
osiris Postat 4 november 2004 Postat 4 november 2004 Ăntligen Nixon... Trevligt att se dig hĂ€r! Ytterst vĂ€lkommen! đ
Neosus Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 (redigerat) Tjennixen pixen! đ ...hĂ€r droppar det in folk heeeela tiden. Man hinner ju inte hĂ€lsa pĂ„ allt folk.... Redigerat 5 november 2004 av Grahn
jappe (oregistrerad) Postat 5 november 2004 Postat 5 november 2004 MusicNixon sa: Hejsan allt Studio-folk! Nu har jag smugit omkring och lĂ€st pĂ„ det hĂ€r forumet sedan i vĂ„ras. Jag registrerade mig i somras, och har gjort nĂ„gra sporadiska inlĂ€gg. Först nu tĂ€nkte jag presentera mig, bĂ€ttre sent Ă€n aldrig! Jag Ă€r en 29-Ă„ring som bor i TĂ€by, men Ă€r ursprungligen HallĂ€nning. Till vardags jobbar jag som musiklĂ€rare, och har lite musiker- och ljudteknikerjobb frĂ„n och till. Det blir Ă€ven lite data-kneg dĂ„ och dĂ„. Om nĂ„gon frĂ„gar vilket instrument jag spelar, sĂ€ger jag gitarr och bas. Musik producerar jag i jobbets studio, eller pĂ„ min Powerbook med Logic och Reason. Jag har mest spelat in andras musik (allt frĂ„n pop, visor, jazz, hĂ„rdrock). Skulle jag sjĂ€lv göra musik skulle det bli Ă„t soul-jazz-rn'b-hĂ„llet. Eller country. Just nu samarbetar jag lite med Staf (lĂ€gger lite gitarr pĂ„ hans house-mixar), samt jobbar pĂ„ ett projekt med en av mina f.d. elever Jacqueline. Mer om det senare... Det var lite om mig! See ya đł VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.