Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan allt Studio-folk!

Nu har jag smugit omkring och lÀst pÄ det hÀr forumet sedan i vÄras. Jag registrerade mig i somras, och har gjort nÄgra sporadiska inlÀgg. Först nu tÀnkte jag presentera mig, bÀttre sent Àn aldrig!

Jag Àr en 29-Äring som bor i TÀby, men Àr ursprungligen HallÀnning. Till vardags jobbar jag som musiklÀrare, och har lite musiker- och ljudteknikerjobb frÄn och till. Det blir Àven lite data-kneg dÄ och dÄ.

Om nÄgon frÄgar vilket instrument jag spelar, sÀger jag gitarr och bas. Musik producerar jag i jobbets studio, eller pÄ min Powerbook med Logic och Reason.

Jag har mest spelat in andras musik (allt frÄn pop, visor, jazz, hÄrdrock). Skulle jag sjÀlv göra musik skulle det bli Ät soul-jazz-rn'b-hÄllet. Eller country.

Just nu samarbetar jag lite med Staf (lÀgger lite gitarr pÄ hans house-mixar), samt jobbar pÄ ett projekt med en av mina f.d. elever Jacqueline. Mer om det senare...

Det var lite om mig! See ya đŸ˜±

Annons
Postat (redigerat)

Tjennixen pixen! 🙂

...hÀr droppar det in folk heeeela tiden. Man hinner ju inte hÀlsa pÄ allt folk....

Redigerat av Grahn
jappe (oregistrerad)
Postat
  MusicNixon sa:
Hejsan allt Studio-folk!

Nu har jag smugit omkring och lÀst pÄ det hÀr forumet sedan i vÄras. Jag registrerade mig i somras, och har gjort nÄgra sporadiska inlÀgg. Först nu tÀnkte jag presentera mig, bÀttre sent Àn aldrig!

Jag Àr en 29-Äring som bor i TÀby, men Àr ursprungligen HallÀnning. Till vardags jobbar jag som musiklÀrare, och har lite musiker- och ljudteknikerjobb frÄn och till. Det blir Àven lite data-kneg dÄ och dÄ.

Om nÄgon frÄgar vilket instrument jag spelar, sÀger jag gitarr och bas. Musik producerar jag i jobbets studio, eller pÄ min Powerbook med Logic och Reason.

Jag har mest spelat in andras musik (allt frÄn pop, visor, jazz, hÄrdrock). Skulle jag sjÀlv göra musik skulle det bli Ät soul-jazz-rn'b-hÄllet. Eller country.

Just nu samarbetar jag lite med Staf (lÀgger lite gitarr pÄ hans house-mixar), samt jobbar pÄ ett projekt med en av mina f.d. elever Jacqueline. Mer om det senare...

Det var lite om mig! See ya 😳

VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.