spaceman Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Vad har hon i lurarna ? Rock, techno, rap, house, pop, indie ?????? 😱 Hon verkar digga det till 100% iallafall. http://www.xpl.se/privat-fest-i-biblioteket.html
Hellpig Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Suverän inlevelse i vad det nu är hon lyssnar på. Och... Tar discon död på dansbandsmusiken? http://www.xpl.se/discon-tog-dod-pa-dansbanden.html
DieHard (oregistrerad) Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Vad har hon i lurarna ? Rock, techno, rap, house, pop, indie ?????? Hon verkar digga det till 100% iallafall. http://www.xpl.se/privat-fest-i-biblioteket.html ☺️🙂😉 Ser ut som hon headbangar enligt mig.
Mige89 Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 måste vara inflames! inget annat får folk att gunga sådär! igår så började en snubbe asgarva åt mig på bussen och sa "pinsam snubbe" till sin polare för att jag satt och spelade lite diskreta trummor på knäna. Undrar hur han reagerat om han sett det där?
DieHard (oregistrerad) Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 måste vara inflames! inget annat får folk att gunga sådär! igår så började en snubbe asgarva åt mig på bussen och sa "pinsam snubbe" till sin polare för att jag satt och spelade lite diskreta trummor på knäna. Undrar hur han reagerat om han sett det där? Prova det nästa gång då på bussen så får du se. 🙂
Mige89 Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 måste vara inflames! inget annat får folk att gunga sådär! igår så började en snubbe asgarva åt mig på bussen och sa "pinsam snubbe" till sin polare för att jag satt och spelade lite diskreta trummor på knäna. Undrar hur han reagerat om han sett det där? Prova det nästa gång då på bussen så får du se. 🙂 bra tips 🙁 säger han något ännumera odrägligt nitar jag fanskapet! 😄
Johan Royen Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Hrm, att döma av avsaknaden av svarta kläder och så-blek-att-den-är-genomskinlig hud, den där frisyren och att armviftandet inte innefattar djävulstecken skulle jag tippa på typ goa trance. Ps. jag har läst musikvetenskap så jag kan sånt här 😆 Ds.
DieHard (oregistrerad) Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Hrm, att döma av avsaknaden av svarta kläder och så-blek-att-den-är-genomskinlig hud, den där frisyren och att armviftandet inte innefattar djävulstecken skulle jag tippa på typ goa trance. Ps. jag har läst musikvetenskap så jag kan sånt här 😛 Ds. Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😆
Johan Royen Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😳 Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt? ... Ps. Det var ett skämt. Ds.
IDF Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt? PREXIS!! Hon lyssnar ju självklart på venetian snares.. annat är bara lögn!
DieHard (oregistrerad) Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😳 Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt? ... Ps. Det var ett skämt. Ds. Nä jag var inte 100% allvarlig jag heller. Till 90% då 🙂 Har många gånger i mitt liv fått höra öööhh du hårdrockaren. Och hur vet dem det? För att jag har långt hår? Har inga nitar och läder eller nåt annat som skulle säga nåt mera. Sen gillar jag inte heller stoppas in i nåt fack.
Mige89 Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Och du glömde inte det där med förutfattade meningar och fördomar när du läste musikvetenskap? 😳 Du menar som att bara för att man pluggat på universitet är man politiskt korrekt? ... Ps. Det var ett skämt. Ds. Nä jag var inte 100% allvarlig jag heller. Till 90% då 🙂 Har många gånger i mitt liv fått höra öööhh du hårdrockaren. Och hur vet dem det? För att jag har långt hår? Har inga nitar och läder eller nåt annat som skulle säga nåt mera. Sen gillar jag inte heller stoppas in i nåt fack. Förutfattade meningar och obefogade kategoriseringar av människor gör livet så mycket lättare! det är så många man slipper lägga tid på att lära känna då man redan vet att de inte är intressanta för en! 😄 haha.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.