Jump to content
Annons

Grym keyboardist


Exil

Recommended Posts

Jag kollade runt lite på youtube och hittade den här snubben av en slump. Det är beats som han jammar till och jag som är keyboardist själv blev riktigt impad över hur duktig han är. Han är riktigt duktig på det han gör och så är han så rolig att titta på. Han är verkligen ett original. Alltid sin hatt och sina stora glasögon. Beatsen kanske inte håller högsta kvalité men han har 68 videos där han jammar till och herre min gud vad han kan lira. Här är en video som jag gillade:

Men det är bara att välja och vraka bland alla andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Specs (oregistrerad)
Han är verkligen ett original. Alltid sin hatt och sina stora glasögon.

Precis som Povel Ramel 😱

Jo han var onekligen duktig. Sköna ljud skapar han med. Musiken i sig kanske inte är min påse chips direkt, men imponerande none the less.

Haha! Holy shit! Den killen är ju ett geni!

Jag fastnade rejält för hans amiga-låt. Vilket ös!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är verkligen ett original. Alltid sin hatt och sina stora glasögon.

Precis som Povel Ramel 😱

Jo han var onekligen duktig. Sköna ljud skapar han med. Musiken i sig kanske inte är min påse chips direkt, men imponerande none the less.

Haha! Holy shit! Den killen är ju ett geni!

Jag fastnade rejält för hans amiga-låt. Vilket ös!

Som en gammal chip fantast som man är älskade jag det där! Fy fan vilken skön känsla, det inte bara spelmässigt utan känslan för melodier. Det är A och O. ujujuj =P

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...