anarkisten1 (oregistrerad) Postat 6 juli 2008 Postat 6 juli 2008 Skulle hjälpa en äldre polare att äntligen få in Adictive Drums som han fått i julklapp på hans gamla PC rig. Man blev inkallad för han är ingen dataexpert direkt har mest lekt musik lite smått, han har ju hört ganska mycket gott om AD så nu jäklar skulle det in. Men inte fan funkade det att dra in filerna på arrange som det gör i Pro 8, jäklar vad jag fick klia mig i knoppen. Innan vi började så hade vi varit ute och hämtat hem freebesen från Groove Monkee, dom gick att drag och droppa kom jag på efter en stund. Jag kollade på dom och det visade sig att dom midifilerna inte var skrivskyddade så jag testade att ta bort skrivskyddet på en av factoryfilerna oxå och det löste hela problemet. Gjorde en kopia på hela klabbet och klistrade in i user mappen och tog bort skrivskyddet på alla filer så nu jäklar liras det trumkomp hemma hos polarn hehe. Nåja tänkte tipsa lite om det fortfarande finns Platinum eldsjälar kvar där ute, var så god. Ha det
Gilbert Postat 6 juli 2008 Postat 6 juli 2008 Nåja tänkte tipsa lite om det fortfarande finns Platinum eldsjälar kvar där ute, var så god.Ha det Din polare måste vara en av de sista...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 6 juli 2008 Postat 6 juli 2008 🤪 Ja kanske det hehe men jag körde det länge och har faktiskt en maskin stående som jag leker med ibland, fast man är ju lite rädd om dongeln har fått förnya den en gång det gick på en tusing.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.