Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska köpa en ny elbas och har kikat mycket på en warwick corvette standard bubinga med passiv elektronik.

Den är snygg, skön att spela på och låter bra. Riktigt bra pris på den också nu för svenskar bl.a. 8000 kr.

Sen har jag möjligthet att köpa en Peavey Cirrus med aktiv elektronik och bl.a. 3 bands eq.

Den är också snygg och låter väldigt bra (har inte testat den jag får köpa än) 8000 kr för den med.

Alltså två basar, samma pris. Jag vill bara höra lite synpunkter innan jag bestämmer mig.

Annons
Postat
Jag ska köpa en ny elbas och har kikat mycket på en warwick corvette standard bubinga med passiv elektronik.

Den är snygg, skön att spela på och låter bra. Riktigt bra pris på den också nu för svenskar bl.a. 8000 kr.

Sen har jag möjligthet att köpa en Peavey Cirrus med aktiv elektronik och bl.a. 3 bands eq.

Den är också snygg och låter väldigt bra (har inte testat den jag får köpa än) 8000 kr för den med.

Alltså två basar, samma pris. Jag vill bara höra lite synpunkter innan jag bestämmer mig.

Jag kan verkligen rekomendera Peavy Cirrus basen för dess ljud och grymt lättspelade hals, har en sån själv 🙂

Att rek kundpris då låg på 16995:- och jag köpte den ny för 5400:- förstärkte bara intrycket av vilket klipp jag gjort 🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat

Jag kan verkligen rekomendera Peavy Cirrus basen för dess ljud och grymt lättspelade hals, har en sån själv 😛

Att rek kundpris då låg på 16995:- och jag köpte den ny för 5400:- förstärkte bara intrycket av vilket klipp jag gjort 🤪

Oj hur fick du den så billigt? 😆

Postat

Jag kan verkligen rekomendera Peavy Cirrus basen för dess ljud och grymt lättspelade hals, har en sån själv 🙂

Att rek kundpris då låg på 16995:- och jag köpte den ny för 5400:- förstärkte bara intrycket av vilket klipp jag gjort 🤪

Oj hur fick du den så billigt? 😛

Dels så känner jag ägaren till musikaffären väl + att basen vart osåld i ca 2 år..

Jag la ett skambud för skoj skull, är gitarrist, och han gick med på det..

Ångrar mej inte en sekund att jag köpte basen, går nästan att lira lika snabbt som på en gura 😆

Postat

Jag har en Warwick TNA Jazzman med aktiv elektronik till salu för ett bra pris om du e sugen. Röd transparent finish och lönnkropp. riktigt skön hals, som är lite lagom rundad. finns att provas i Norrköping!

Postat
Är du säker på att det inte var en cirrus BXP. Deras budget modell?

Tycker du ett rekat kundpris på 16995:- för ca 6 år sedan, tyder på att det är en budgetmodell ??

Postat

Tänkte att det var något lurt när du fick den billigt 😉

IDF: Jag har ingen möjlighet att ta till norrköping och prova bas tyvärr.

Vad tycker ni jag kan bjuda på cirrusen? Hur lågt kan jag få ner den?

Postat
Tänkte att det var något lurt när du fick den billigt 😉

IDF: Jag har ingen möjlighet att ta till norrköping och prova bas tyvärr.

Vad tycker ni jag kan bjuda på cirrusen? Hur lågt kan jag få ner den?

Att våga är att vinna, säger ett ordspråk..

Du har inget att förlora på att ge ett skambud,

sen får du ju samtidigt reda på hur lågt säljaren kan tänka sej gå ner..

Gillar du det priset säljaren kan tänka sej, eju det bara att slå till, sen e båda nöjda förhoppningsvis 😏

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.