sixties Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 det låter bra, är väldigt svag för stooges influerad rock. detta har verkligen potential att slå! 😄
4Trax Postat 9 juli 2008 Trådstartare Postat 9 juli 2008 det låter bra, är väldigt svag för stooges influerad rock. detta har verkligen potential att slå! 😲 The Stooges...coolt har jag inge direkt koll på men vet att det är Iggy, måste direkt in på deras myspace sida och kolla in musiken. Tack för det!
sixties Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 det låter bra, är väldigt svag för stooges influerad rock. detta har verkligen potential att slå! 😉 The Stooges...coolt har jag inge direkt koll på men vet att det är Iggy, måste direkt in på deras myspace sida och kolla in musiken. Tack för det! tycker ni ligger inom Stooges, mc5, Nomads, Hellacopters mfl. typ av rock. som är skönt att lyssna på. kolla upp stooges plattorna, det är en historie lektion du inte får missa. passa på att läsa "Please kill me" så får du hela historien om punkens rötter med Velvet underground, stooges, mc5, new york dolls. Stooges- No fun Stooges- Raw Power
4Trax Postat 9 juli 2008 Trådstartare Postat 9 juli 2008 det låter bra, är väldigt svag för stooges influerad rock. detta har verkligen potential att slå! 😉 The Stooges...coolt har jag inge direkt koll på men vet att det är Iggy, måste direkt in på deras myspace sida och kolla in musiken. Tack för det! tycker ni ligger inom Stooges, mc5, Nomads, Hellacopters mfl. typ av rock. som är skönt att lyssna på. kolla upp stooges plattorna, det är en historie lektion du inte får missa. passa på att läsa "Please kill me" så får du hela historien om punkens rötter med Velvet underground, stooges, mc5, new york dolls. Stooges- No fun Stooges- Raw Power Coolt! New york dolls har jag lyssnat på men inte det andra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.