illerrre Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger?
Anders F Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders
illerrre Postat 30 juni 2008 Trådstartare Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller?
Anders F Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders
illerrre Postat 30 juni 2008 Trådstartare Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders Sonar LE är det jag använder mig av.
Anders F Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders Sonar LE är det jag använder mig av. Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men det är bara att vänta tills någon som kan sonar svarar, eller kolla ifall du hittar det i manualen. MVH Anders
illerrre Postat 30 juni 2008 Trådstartare Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders Sonar LE är det jag använder mig av. Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men det är bara att vänta tills någon som kan sonar svarar, eller kolla ifall du hittar det i manualen. MVH Anders Vad heter panorisering på engelska? Har manual inne i programmet som man kan söka i, men den är på engelska.
Claes Holmerup Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders Sonar LE är det jag använder mig av. Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men det är bara att vänta tills någon som kan sonar svarar, eller kolla ifall du hittar det i manualen. MVH Anders Vad heter panorisering på engelska? Har manual inne i programmet som man kan söka i, men den är på engelska. Panorering heter "Panning" och förkortas "Pan" på engelska. Ibland kallas det också för balans (Balance på engelska), även om balans egentligen är ett lite annat begrepp...
illerrre Postat 30 juni 2008 Trådstartare Postat 30 juni 2008 Vad finns det för effekt som man kan lägga på så att ljudet går från vänster till höger? Automatisera panoreringen i din DAW är nog det som är vanligast att man gör. MVH Anders Nu blev det grekiska:D Är inte så insatt så vad är DAW? Och hur automiserar jag? Brukar finnas någon knapp för just det eller? DAW = digital audio workstation Hur du automatiserar din panorering är lite beroende på vad du har för DAW. Cubase, Pro Tools osv. Vad har du? MVH Anders Sonar LE är det jag använder mig av. Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men det är bara att vänta tills någon som kan sonar svarar, eller kolla ifall du hittar det i manualen. MVH Anders Vad heter panorisering på engelska? Har manual inne i programmet som man kan söka i, men den är på engelska. Panorering heter "Panning" och förkortas "Pan" på engelska. Ibland kallas det också för balans (Balance på engelska), även om balans egentligen är ett lite annat begrepp... Tack! Hittade det i manualen och lyckades få det som jag ville! Så har man lärt sig ännu en sak, perfekt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.