Jump to content
Annons

problem med toneport ux2


DJwolfa

Recommended Posts

hejsan, jag tänkte ta tag i det här med att göra musik i datorn igen 😉 . så jag koplade in mitt toneport ux2, instalerade samplitude SE (skall uppgradera mitt cubase inom kort så att det funkar med vista 😉 ), instalerade de senaste drivrutinerna till kortet osv men jag blir inte av med knastret och sen så hackar ljudet typ en gång i minuten också och det varar i ungefärr 5 sek. har testat med att minska till 16bitars ljudkavalitet och sätta fördröjningen på max men det hjälper inte :rolleyes: . någon som har förslag på vad jag kan göra? behöver snabb hjälp

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

skall testade det men det hjälpte inte 😄 får ta och göra en egen inloggning för musik och surfa på forumet då såklart 🙂... ifall det inte hjälper så kommer det ett inlägg här... det gör det ändå också men 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet inte vad jag har för moderkort men jag sitter på en bärbar HP med vista, AMD Turion 64 X2 mobile technology TL-60 2.0GHz ( kör dock 32bit vista) DDR II 667 MHz 2048 MB ram och 160gigg HD som ligger på 5400

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...