Jump to content
Annons

samarbeta med mig?


seniilbarn

Recommended Posts

Hejsan! jag söker en rappare som skulle vilja göra ett samarbete med mig att du gör musiken, rappar och gör text och melodi sen lägger jag på lite soft sång lite likt detta! elegant och Antonio D

Mattias Andreasson från idol

OBS! INTE JÄTTE SERIÖST UTAN MEST ROLIGT!

det var en kille som ville att jag skulle komplettera med lite info!

jag heter alltså André och är 15 år jag har hållt på aktivt med musik sen jag var 10 och satsat sen jag var 13 jag har tagit sånglektioner i snart 2 år och har mycket erfarenhet av stå på scen och sjunga då jag går i estetklass! just nu sitter jag här hemma på en: Studio Projects B1, EMU 0202. ART tube MP och får till bra ljud när jag spelar in!

Redigerat av seniilbarn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har nog nåt liggandes som behöver lite hiphop. har du nån demo?

nej jag har tyvärr inte det och en annan låtskrivare är bortrest hela juni så de lär inte finnas innan augusti någon gång.

Vänta till augusti nångång..? Spela in på mobilen eller datamicken. Varför inte bara ringa och sjunga lite:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nog nåt liggandes som behöver lite hiphop. har du nån demo?

nej jag har tyvärr inte det och en annan låtskrivare är bortrest hela juni så de lär inte finnas innan augusti någon gång.

Vänta till augusti nångång..? Spela in på mobilen eller datamicken. Varför inte bara ringa och sjunga lite:)

haha, den var bra 😉 jag hoppas att min B1:a blir levererad imorgon så kan ja nog fixa något!

Link to comment
Dela på andra sajter

asså jaa de skulle jag nog men skulle vi inte kunna snacka med en rappare så blir de lite fetare.

Så du vill med andra ord att någon ska göra musiken , skriva texten och melodierna , kanske skriva rappen , fixa rappare och spela in denna , mixa m.m m.m .

Vad är det DU tänker göra ?.Om det bara är att sjunga blir det nog svårt att hitta ett samarbete om du inte har något att visa upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

asså jaa de skulle jag nog men skulle vi inte kunna snacka med en rappare så blir de lite fetare.

Så du vill med andra ord att någon ska göra musiken , skriva texten och melodierna , kanske skriva rappen , fixa rappare och spela in denna , mixa m.m m.m .

Vad är det DU tänker göra ?.Om det bara är att sjunga blir det nog svårt att hitta ett samarbete om du inte har något att visa upp.

okej de är ju bra att veta så jag slipper fråga fler gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

okej de är ju bra att veta så jag slipper fråga fler gånger.

Visst är det det men för att få mer seriösa svar bör du inkludera om du kan spela in själv , Om inte vart du befinner dig , Och som sagt nån form av låt så folk kan bilda sig en uppfattning av din röst och din erfarenhet/talang.

Link to comment
Dela på andra sajter

okej de är ju bra att veta så jag slipper fråga fler gånger.

Visst är det det men för att få mer seriösa svar bör du inkludera om du kan spela in själv , Om inte vart du befinner dig , Och som sagt nån form av låt så folk kan bilda sig en uppfattning av din röst och din erfarenhet/talang.

sådär en liten biografi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...