Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid pĂ„ forumet... 🙂

Dom flesta inlÀgg Àr nog gjorda pÄ det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes Àn...

3 500 inlĂ€gg efter eller ... 😄

Annons
Postat

Grattis eller vad man ska sĂ€ga 😄

Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? 🙂

Postat (redigerat)

grattis.. sjĂ€lv Ă€r man uppe i... 4762 inlĂ€gg.. 😄

mkt tid har man slösat bort.. 🙂

Redigerat av IDF
Postat

Det Ă€r vĂ€l inte slöseri nĂ€r man lĂ€ser om nĂ„got som man gillar att hĂ„lla pĂ„ med... tycker jag. 🙂 Grattis till de 1000:e. 😄

Postat (redigerat)
Grattis eller vad man ska sĂ€ga 😄

Man undrar ju ibland om man har nĂ„gon fritid iöht? 😆

SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... â˜șïžđŸ˜‰đŸ˜„

Precis, men jag har dragit ner rĂ€tt mycket pĂ„ forumtiden, lĂ€ser ganska fĂ„ trĂ„dar (tycker standarden pĂ„ trĂ„darna har gĂ„tt ner... 😐 )

grattis.. sjÀlv Àr man uppe i... 4762 inlÀgg..

mkt tid har man slösat bort..

Ja, va ska man sÀja... DÀr Àr jag ju inte... NÀsta nivÄ Àr vÀl 1500...

Fru och 2 barn tar ju sin tid... :rolleyes:

Det Àr vÀl inte slöseri nÀr man lÀser om nÄgot som man gillar att hÄlla pÄ med... tycker jag. Grattis till de 1000:e.

Tack, nej det Àr sÄ sant... Faktum Àr att man lÀst mycket bra och kul pÄ forumet genom Ären... Jag tÀnker inte minst pÄ den gode Florian och hans absorbenter... AbsorbenttrÄden Det Àr nog den mest sanslösa trÄden jag kommer ihÄg sen jag började...

Men ocksÄ mycket bra ideer och konstruktiva tips & lösningar... Det gÀller att lÀra sej att lÀsa forumet, det Àr nog svÄrt för en del "nya" medlemmar...

:rolleyes:

Hej hopp pÄ er...!

Redigerat av Lilleman
Postat
Grattis eller vad man ska sĂ€ga â˜ș

Man undrar ju ibland om man har nÄgon fritid iöht? :rolleyes:

SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... 😐😆😄

Precis, men jag har dragit ner rÀtt mycket pÄ forumtiden, lÀser ganska fÄ trÄdar (tycker standarden pÄ trÄdarna har gÄtt ner... :rolleyes: )

JassĂ„? vilken Ă€ra. Vad var det för nĂ„t jag tipsade om? 😉

Postat
Grattis eller vad man ska sĂ€ga 😉

Man undrar ju ibland om man har nÄgon fritid iöht? :rolleyes:

SĂ€jer mannen som gav mej det första kloka köptipset pĂ„ forumet... 😐😆😄

Precis, men jag har dragit ner rÀtt mycket pÄ forumtiden, lÀser ganska fÄ trÄdar (tycker standarden pÄ trÄdarna har gÄtt ner... :rolleyes: )

JassĂ„? vilken Ă€ra. Vad var det för nĂ„t jag tipsade om? 😄

Nja, om jag inte minns fel sÄ var det om ett Mixerbord och Motu 24 O/I (som jag senare köpte till Neotek bordet)

Jag upptÀckte att vi var Soundtracs freaks bÄda tvÄ...

Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... â˜ș

Postat
Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... 🙂

Ja just det precis, vatten inget annat 😎

DieHard (oregistrerad)
Postat

Grattis dĂ„. Har sjĂ€lv en bra bit till mitt tusende inlĂ€gg men i om med den hĂ€r har jag kommit ett steg nĂ€rmare 😎

Postat

Congrats 😛

Trots att jag varit medlem sĂ„ lĂ€nge sĂ„ har jag inte varit sĂ€rskilt aktiv 😉

Men, det Àr vÀl inte försent Àn?

Postat
Sanslöst, jag blev veteran och har tillbringat alldeles för mycket tid pĂ„ forumet... 😏

Dom flesta inlÀgg Àr nog gjorda pÄ det tidigare forumet, men man ligger ju lite efter Claes Àn...

3 500 inlĂ€gg efter eller ... â˜ș

Tillbringat för mycket tid pĂ„ forumet? Är det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" pĂ„ sĂ„dant som man tycker Ă€r kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring vĂ€rldens roligaste hobby?

Om sisĂ„dĂ€r 9300 inlĂ€gg till sĂ„ Ă€r du i kapp mig - men det gĂ„r fort om man vĂ€l kommer igĂ„ng... nja, fort och fort, men Ă€ndĂ„. 😑

Grattis i alla fall! 😉

Postat
Men det har ju runnit en del vatten under broarna sen dess... 😛

Ja just det precis, vatten inget annat 😉

Nja, e du din vana trogen sĂ„ super du ju bort gitarren med jĂ€mna mellanrum och anmĂ€ler den stulen... 😆

Jag kommer ihĂ„g en sĂ„dan trĂ„d... "- Min Takamine Ă€r stulen" sen lĂ„g den kvar pĂ„ sista giget... En stjĂ€rna i dagboken hos en riktig rocker... 😄

Grattis dÄ. Har sjÀlv en bra bit till mitt tusende inlÀgg men i om med den hÀr har jag kommit ett steg nÀrmare

Absolut... 😉

Congrats

Trots att jag varit medlem sÄ lÀnge sÄ har jag inte varit sÀrskilt aktiv

Men, det Àr vÀl inte försent Àn?

Tack, tack... 😄

Tillbringat för mycket tid pĂ„ forumet? Är det verkligen möjligt att spendera "för mycket tid" pĂ„ sĂ„dant som man tycker Ă€r kul - som nördiga diskussioner om petitesser, eller ta del av om viktig info om detaljer kring vĂ€rldens roligaste hobby?

Om sisÄdÀr 9300 inlÀgg till sÄ Àr du i kapp mig - men det gÄr fort om man vÀl kommer igÄng... nja, fort och fort, men ÀndÄ.

Grattis i alla fall!

Sanslöst, jag trodde jag tog i med 4 500...

Nej du har allt rÀtt, har man ett intresse ska man lÀgga lite tid pÄ det och inte göra det halvhjÀrtat...

Det finns otroligt mycket bra att lÀsa pÄ forumet om man vet vad/vem man ska lÀsa i vilka frÄgor... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.