kolin Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Halloj! Gammal hårdrocksräv där det långa pudelkrusiga håret är utbytt mott snagg. Kör på en gammal Gibson från 74. Men har äntrat världen med hjälp av Sonar 6.0. Kommer nog att behöva massor hjälp när jag vill utnyttja programmet i sin helhet. Hoppas att hitta folk här som kan hjälpa mig. Vem vet, jag kanske sitter inne med något som Du kan ha nytta av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 hej & Välkommen! Gibson '74 låter trevligt. Gibson '76 här. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staffonly Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Man kan väl följa strömmen och vara lite trevlig... Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.