Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Hur gör man för att Àndra volymen pÄ enstaka slag i drum editorn? SÄ att att dom blir sÄdÀr lila och hörs mindre?

Annons
Postat
SĂ„ du har hittat den nu, kul! 4 mĂ„nader senare frĂ„gar du hur den funkar..😉

https://www.studio.se/index.php?showtopic=47088&hl=trum

Kolla in Getting Started och sök pÄ drumeditor eller keyeditor för den delen sÄ löser det sig..Direkt!

haha palla att du hitta den gamla trĂ„den 😆 ja gjorde inte sĂ„ mycket me cubase dĂ„, kollade lite o sen orkade jag inte me det mer. Men efter att vi spelat in vĂ„ran demo o vi fick sitta me nĂ€r vi spelade in, mixade o mastrade typ sĂ„ blev jag mycket mer intresserad och hade tĂ€nkt börja pilla lite mer seriöst nu 😕 fĂ„r vĂ€l se om ja hittar de dĂ„..

Postat
SĂ„ du har hittat den nu, kul! 4 mĂ„nader senare frĂ„gar du hur den funkar..😆

https://www.studio.se/index.php?showtopic=47088&hl=trum

Kolla in Getting Started och sök pÄ drumeditor eller keyeditor för den delen sÄ löser det sig..Direkt!

haha palla att du hitta den gamla trĂ„den 😄 ja gjorde inte sĂ„ mycket me cubase dĂ„, kollade lite o sen orkade jag inte me det mer. Men efter att vi spelat in vĂ„ran demo o vi fick sitta me nĂ€r vi spelade in, mixade o mastrade typ sĂ„ blev jag mycket mer intresserad och hade tĂ€nkt börja pilla lite mer seriöst nu 😛 fĂ„r vĂ€l se om ja hittar de dĂ„..

Eftersom du Ă€r en sĂ„ glad prick.. Högerklicka i drumeditorn "Create Controller Lane" typ->vĂ€lj velocity i listan nere till vĂ€nster. Markera vad du vill Ă€ndra och dra m. pennan 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.