Jump to content
Annons

Bästa siten för att publicera sina mp3?


Mikael_C

Recommended Posts

Tjena!

Jag undrar vilken gratis-site ni skulle rekomendera som bästa tänkabara site (med bra prestanda, rätt clean design) för att publicera sina mp3? En site där man helt enkelt reggar en artis/band och lägger upp låtarna för streaming eller nedladdning. Jag kan direkt säga att myspace.com inte är ett alternativ jag söker... 😲 Jag har googlat en del men hittar inte något märkbart intressant så jag vänder mig hellre till erfarenheterna här på sidan som kanske kan säga några ord om någon site utifrån ett användarperspektiv?

Jag har försökt använda forumets sökfunktion för att hitta liknande trådar men får inga träffar... kan inte vara ensam om att ha frågat eller undrat detta eller så är jag helt enkelt värdelös på sökord (gissar det sista...) 🙂

Länka gärna till befintliga trådar om ni vet någon sådan.

Tack på förhand!

Mvh

Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag kan direkt säga att myspace.com inte är ett alternativ jag söker... 😲

Jag skulle nog slänga upp lite grejer där ändå. Jag får lite känslan av att MySpace numera är i musiksammanhang vad Google är i söksammanhang; finns man inte där går man miste om många potentiella lyssnare/besökare. Sen kan det ju vara ide att komplettera med något specialcommunity om du sysslar med en specifik genre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Jag undrar vilken gratis-site ni skulle rekomendera som bästa tänkabara site (med bra prestanda, rätt clean design) för att publicera sina mp3? En site där man helt enkelt reggar en artis/band och lägger upp låtarna för streaming eller nedladdning. Jag kan direkt säga att myspace.com inte är ett alternativ jag söker... 😲 Jag har googlat en del men hittar inte något märkbart intressant så jag vänder mig hellre till erfarenheterna här på sidan som kanske kan säga några ord om någon site utifrån ett användarperspektiv?

Jag har försökt använda forumets sökfunktion för att hitta liknande trådar men får inga träffar... kan inte vara ensam om att ha frågat eller undrat detta eller så är jag helt enkelt värdelös på sökord (gissar det sista...) 🙂

Länka gärna till befintliga trådar om ni vet någon sådan.

Tack på förhand!

Mvh

Mikael

Hejsan!

Du kan testa med www.allears.se

mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
http://www.tunesquare.com tyckte jag var rätt bra sida faktiskt...

jag måste bara fråga..vad exakt tycker du är bra med den sidan?

jag gick på ditt tips & skaffade en profil där,nu är dom iofs nere & har vart det i 2 dagar

frågan är om de någonsin kommer upp igen,det kanske säger lite om vad jag tycker om den sidan!

enligt mig:

ingen trafik

ingen möjlighet att redigera uppgifter

ingen statistik

dålig överblick

ingen profil låtlista /utan varge låt på en egen sida)

ingen volymkointroll i mediaspelaren

slutligen "de är nere i 2 dagar" ingen förklaring har skickats till medlemarna!

kort sagt..jag är nyfiken på vad jag missat??

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...