Nudel af Ludenben Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 ... kanske att man skulle presentera sig, det har ju gĂ„tt ett tag sedan man kom med. Mitt namn Ă€r alltsĂ„ Nudel af Ludenben. Jag har bott och pluggat "Commersial Music" i Los Angeles đ i 5 Ă„r men har nu flyttat till Svea Rike igen. (Ska det vara sĂ„ hĂ€r kallt???) đ Kör nu Cubase, men har jobbat en hel del med Logic och ProTools. Jag lider av kronisk jetlag, sĂ„ om du ser mig hĂ€r pĂ„ forumet sĂ„ vet du att du borde vara till sĂ€ngs. Kila stadigt! /af
tordA Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 HiYa đ jo, nog Ă€r det kallt đ men var glad att du har ludna ben đ
Nisse Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Haha, vadĂ„ kallt, det har vĂ€l aldrig vart varmare? đ Och vĂ€lkommen tillbaka till Sweden! //Nisse
brojd Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Jag lider av kronisk jetlag, sĂ„ om du ser mig hĂ€r pĂ„ forumet sĂ„ vet du att du borde vara till sĂ€ngs. Jotack, sitter pĂ„ jobbet nu och kĂ€nner att jag egentligen borde ligga hemma och sova. đ VĂ€lkommen!
hackeman Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Du verkar vara en glad skit. VĂ€lkommen hit! đ
Neko Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 VÀlkommen. HÀr pÄ forumet Àr det alltid varmt och skönt.
Nudel af Ludenben Postat 19 oktober 2004 TrÄdstartare Postat 19 oktober 2004 Sorry speed-focus, om jag snott din "look"... Jag fÄr hitta en annan som lika osubtilt avbildar mitt sarjade anlete... /af
speed-focus Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Sorry speed-focus, om jag snott din "look"... Jag fÄr hitta en annan som lika osubtilt avbildar mitt sarjade anlete... /af nej nej, Àr det nÄgon som ska byta Àr det jag! jag har haft den nog lÀnge nu.
hammagrella Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tjenare! Det var du som vÀlte med bilen va?
Benke Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Tchena, tchena!! och vĂ€lkommen till SvĂ€rje och forumet. đČ
Nudel af Ludenben Postat 20 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 20 oktober 2004 Tjenare! Det var du som vĂ€lte med bilen va? đ hehe.... Jo, kanske det. Fast det va ju meningen att det skulle köras pĂ„ tvĂ„ hjul... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.