Jump to content
Annons

Erikafleijongaph till rakning! (typ)


Recommended Posts

Tjena! Är en kille på 17 bast som spelat gitarr och keyboard under ett par år nu. Har även försökt olika blåsinstrument såsom "wod" (thailändsk flöjt, fråga inte varför jag försökte) och munspel. Andra misslyckade instrument är munjiga och nyckelharpa, som det aldrig blev något av (jävlar vad svårt det är!).

Hur som helst så spelar jag olika övningar via gitarrtidningar (guitar techniques, Total guitar, Guitarist) och tar privatlektioner av: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=107026210

Drömmen är egentligen inte att bli världens bästa gitarrist (Jason Becker och John Petrucci har förstört mitt liv på det sättet 😆), utan att göra världens bästa platta, vilket jag är i full gång med. x) Jag går under artistnamnet "Damillion Malania", alla måste ju ha ett alter ego. ..jao...Dessutom har jag ett mindre seriöst riddarrock-band kallat The ChipMunkY DoeNuTS www.myspace.com/thechipmunkydoenuts som jag skulle vilja spela in en ny demo till. Köpte en ny studio i förrgår och givetvis har jag tekniska problem till halsen, vilket var hur jag kom till det här forumet till att börja med.

Det var väl lite kort om mig, over n out!

//Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena! Är en kille på 17 bast som spelat gitarr och keyboard under ett par år nu. Har även försökt olika blåsinstrument såsom "wod" (thailändsk flöjt, fråga inte varför jag försökte) och munspel. Andra misslyckade instrument är munjiga och nyckelharpa, som det aldrig blev något av (jävlar vad svårt det är!).

Hur som helst så spelar jag olika övningar via gitarrtidningar (guitar techniques, Total guitar, Guitarist) och tar privatlektioner av: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=107026210

Drömmen är egentligen inte att bli världens bästa gitarrist (Jason Becker och John Petrucci har förstört mitt liv på det sättet 😄), utan att göra världens bästa platta, vilket jag är i full gång med. x) Jag går under artistnamnet "Damillion Malania", alla måste ju ha ett alter ego. ..jao...Dessutom har jag ett mindre seriöst riddarrock-band kallat The ChipMunkY DoeNuTS www.myspace.com/thechipmunkydoenuts som jag skulle vilja spela in en ny demo till. Köpte en ny studio i förrgår och givetvis har jag tekniska problem till halsen, vilket var hur jag kom till det här forumet till att börja med.

Det var väl lite kort om mig, over n out!

//Erik

Hej! Fräcka låtar på MYSpace.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...