musik (oregistrerad) Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 (redigerat) Hej! Detta är min favoritlåt: B-T-O "Rock is my life, and this is my song" (Det är dock inte jag som satt ihop videon). Ljudet är nog lite lågt, vad det verkar, så höj. enjoy :musik Redigerat 16 mars 2008 av musik
musik (oregistrerad) Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 (redigerat) En annan favvo... Sparks "This town ain't big enough for both of us" Redigerat 16 mars 2008 av musik
sixties Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 denna tycker jag är bättre fler bra Sparks låtar: Sparks- something for the girl with everything Sparks- B:C det finns ju många fler bra låtar också men detta: Propaganda är nog deras bästa skiva.
Hellpig Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Alltid lika kul att se någon annan som gillar Sparks - de flesta jag känner fattar inte hur bra de var. 🙂 Och tack för videolänkarna, var ett par där som jag inte sett tidigare.
musik (oregistrerad) Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Sixties, det var bara exempel naturligtvis, men "Rock is my life" gillar för sina kontraster mellan vers och refräng, dvs. den stora skillnaden i dynamik och känsla mellan den akustiska och de elektriska gitarrerna. Solot är grymt och inslaget när han hämtar andan är en klassiker. Sparks platta "Kimono my house" är unik. Därför hämtade jag mitt spår därifrån. 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Ännu en favorit, Blondie med Denis. Vilken outfit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.