Jump to content
Annons

Låtskrivarduo söker gitarrist för seriöst projekt


mixtur

Recommended Posts

Vi är två killar som satsar på att skriva professionell popmusik. Vi har precis börjat, men ingen av oss är någon hejare på gitarr så vi söker en till kollega.

Vi har arbetat en hel del med musikproduktion och medverkat som på ett gäng skivor genom åren men nu är det dags för eget material. Låtarna kommer att presenteras för olika artister, sedan får vi se hur det går. Om inte annat är det kul att göra bra musik.

Lyssna gärna på ett exempel här: http://www.mixtur.se/backstreet.mp3

Det är lite rått ännu och alla gitarrer är inspelade på keyboard. I övrigt helt skrivet, producerad och spelat/sjunget av oss själva.

Fördel om du bor i nordöstra delen av Stockholm för vi bor i Åkersberga. Men... distansarbete går det också om du bor någon annanstans. Det går ju att skicka filer o.s.v.

Skicka gärna något du spelat på till joakim.lundberg@mixtur.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
Vi är två killar som satsar på att skriva professionell popmusik. Vi har precis börjat, men ingen av oss är någon hejare på gitarr så vi söker en till kollega.

Vi har arbetat en hel del med musikproduktion och medverkat som på ett gäng skivor genom åren men nu är det dags för eget material. Låtarna kommer att presenteras för olika artister, sedan får vi se hur det går. Om inte annat är det kul att göra bra musik.

Lyssna gärna på ett exempel här: http://www.mixtur.se/backstreet.mp3

Det är lite rått ännu och alla gitarrer är inspelade på keyboard. I övrigt helt skrivet, producerad och spelat/sjunget av oss själva.

Fördel om du bor i nordöstra delen av Stockholm för vi bor i Åkersberga. Men... distansarbete går det också om du bor någon annanstans. Det går ju att skicka filer o.s.v.

Skicka gärna något du spelat på till joakim.lundberg@mixtur.se

Hej är själv låtskrivare mm...Har gjort låtar till,Sandins,Emil Sigfridsson,Patrik rasmussen,Sannex,Wahlstörms,Fryd o gammen,Karin Ritäkt,Odeos, mm.

jobbar med många kända artister o namn...driver även ett musikförlag ,.

www.tbmmusic.dinstudio.se

Hör av er om intresse finns.

MVhThomas

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå

Om ni behöver hjälp med gitarrpålägg så skulle jag mycket väl kunna hjälpa er.

Jag fattade inte riktigt om ni var ute efter en fast gitarrist. I så fall kan jag inte hjälpa er.

Jag kan spela det mesta och har spelat in i allt från proffsstudior till hemmastudios. Har även en hemmastudio själv där jag har en hel del mjukvaror. Har spelat in med: Tenbrink (hiphop / p3 och ztv för några år sedan)

zonata (metal/ )

Dogalmighty (skapunk/ p3 för några år sedan)

/Mattias Asplund

Vi är två killar som satsar på att skriva professionell popmusik. Vi har precis börjat, men ingen av oss är någon hejare på gitarr så vi söker en till kollega.

Vi har arbetat en hel del med musikproduktion och medverkat som på ett gäng skivor genom åren men nu är det dags för eget material. Låtarna kommer att presenteras för olika artister, sedan får vi se hur det går. Om inte annat är det kul att göra bra musik.

Lyssna gärna på ett exempel här: http://www.mixtur.se/backstreet.mp3

Det är lite rått ännu och alla gitarrer är inspelade på keyboard. I övrigt helt skrivet, producerad och spelat/sjunget av oss själva.

Fördel om du bor i nordöstra delen av Stockholm för vi bor i Åkersberga. Men... distansarbete går det också om du bor någon annanstans. Det går ju att skicka filer o.s.v.

Skicka gärna något du spelat på till joakim.lundberg@mixtur.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...