lord_von_bagge Postat 24 februari 2008 Dela Postat 24 februari 2008 Hej đ Jag har laddat ner Asio Drivrutiner till datorn och skulle dra igĂ„ng dom i FL dom funkade första gĂ„ngen men dĂ„ vart allt annat tyst, sĂ„ dĂ„ pilla jag runt pĂ„ nĂ„got.. och fĂ„r inte tillbaks ljudet.. Jag har vista. NĂ„gon som vet vad jag kan göra för att FĂ„ till det ? sĂ„ hĂ€r ser det ut. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 Hej đ Jag har laddat ner Asio Drivrutiner till datorn och skulle dra igĂ„ng dom i FL dom funkade första gĂ„ngen men dĂ„ vart allt annat tyst, sĂ„ dĂ„ pilla jag runt pĂ„ nĂ„got.. och fĂ„r inte tillbaks ljudet.. Jag har vista. NĂ„gon som vet vad jag kan göra för att FĂ„ till det ? sĂ„ hĂ€r ser det ut. Kolla i enhetshanteraren om ljudkortet inte blivit "frĂ„nkopplat". Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.