Jump to content
Annons

Hej alla!

DoT

Recommended Posts

Hej hopp! Ny här men har alltid läst mycket i forumen här 🙂 Kände att det var dags att kliva ut ur karderoben nu.

Är en avdankad progressive house producent som ingår i gruppen Inkfish och som nyligen dragit igång projektet sl4ckers. Jag har pysslat med musik sedan Amiga 500 tiden och kört Atari, Mac och nu Pc. Gillar Cubase och har efter mycket om och men börjat acceptera mjukvaru pluggar 🙂

Ha en bra dag 🙂

Annons
Välkommen.

Lyssnar på din myspace, grymt:D

Men vad av bytet från mac till pc?

*Tack alla!

Hahaha ingen risk att hamna i mac v pc vals med mig :rolleyes: Neh men jag satt på den tiden med en 450Mhz och steget upp till det fetaste som fanns då var för mycket pengar och vi hade lite press på oss att få fram nytt material så det blev en pc som jag byggde själv till halva priset av vad macen kostade. Det var mitt första "seriösa" pc bygge sen dess har det bara gått utför ☺️

/Jeppe

Välkommen.

Lyssnar på din myspace, grymt:D

Men vad av bytet från mac till pc?

*Tack alla!

Hahaha ingen risk att hamna i mac v pc vals med mig 😄 Neh men jag satt på den tiden med en 450Mhz och steget upp till det fetaste som fanns då var för mycket pengar och vi hade lite press på oss att få fram nytt material så det blev en pc som jag byggde själv till halva priset av vad macen kostade. Det var mitt första "seriösa" pc bygge sen dess har det bara gått utför 😄

/Jeppe

🙂

Skall ikke starta nått:P

Sj bytte jag nyss ifrån pc till mac så därför frågan va lite påtapeten:P