astaroth Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Tjenare, jag undrar om det gÄr att klÀmma in 2 st M-Audio 1010LT i samma dator. eller blir det problem dÄ?
Gilbert Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 SÄvida det inte Àr problem med datorn sÄ gÄr det utmÀrkt.
astaroth Postat 28 januari 2008 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2008 SĂ„vida det inte Ă€r problem med datorn sĂ„ gĂ„r det utmĂ€rkt. Tackar, det va det jag ville veta đ
hertingen Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Hej, jag lÄnar den hÀr trÄden lite och undrar om Àven detta fungerar?:  Jag har ett M-Audio 1010LT i min dator. Jag har Àven ett M-Audio Delta Audiophile 2496 sen tidigare.  Kan jag sÀtta i Audiophile 2496 kortet i datorn ocksÄ för att fÄ fler kanaler? Eller fungerar det bara om ljudkorten Àr exakt samma kort?  Tacksam för svar.
hertingen Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Du kan installera fler kort. Inga problem! Vad bra! đ Kör jag bĂ„da korten pĂ„ samma drivrutin sen i "Device Setup"? (Jag anvĂ€nder Cubase 6.5). Eller mĂ„ste jag byta mellan korten? Drivrutinen jag anvĂ€nder nu heter "M-Audio Delta ASIO". Kanske fungerar pĂ„ bĂ„da korten dĂ„ bĂ„da korten Ă€r M-Audio kort? Kan jag spela in pĂ„ bĂ„da ljudkorten samtidigt sen? Eller fĂ„r jag vĂ€lja ett Ă„t gĂ„ngen i Cubase "Vst connections"? Vore ju bra om det gick att vĂ€lja 10 inputs tex och spela in 10 kanaler samtigt, och anvĂ€nda bĂ„da korten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.