android Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 (redigerat) Alldeles innan jul släppte vi en liten remix-EP, där vi låtit en bunt intressanta artister göra nya versioner på våra 2 första singlar. Medverkar gör bland annat synthpoplegenden Eddie Bengtsson (Page, SPOCK, Sista mannen på jorden...) och studioforumets egen Sonnert. EPn finns för gratis lyssning och nedladdning på Last.fm. Och för 25kr i hög kvalitet (320kbps utan drm) på Klicktrack. Skivan släpps som vanligt via Electric Fantastic Sound, och går även att få i fysisk version om man kontaktar mig (eller bolaget). Redigerat 14 januari 2008 av android
Twilight_Zound Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jaha ja, blir ett köp där när lönen kommer Hojta till nästa gång ni behöver eller kanske letar remixppl... 😉 Meget intresserad
android Postat 15 januari 2008 Trådstartare Postat 15 januari 2008 Oh, trevligt! Är du också redan pank, Kalmar måste vara en dyr stad att leva i... 😆
Matthew L Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Har varit inne och tjuvlyssnat redan innan din post. Såg dock inte det var gratis download så nu åker de in på spelaren 😄 Härlig dm-känsla i sista remixen!
android Postat 27 januari 2008 Trådstartare Postat 27 januari 2008 (redigerat) Oj, hej, det här hade jag missat. Kul att du gillade min remix också! 😄 Jag tycker bäst om Sonnerts, om man får säga så...? ☺️ Redigerat 27 januari 2008 av android
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.